Do košíkaDo košíka0 €0
Váš košík je prázdny!
Vyberte požadovaný tovar a vložte ho do košíka!
Obchodné podmienky

Toto sú Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) internetového obchodu www.skobchod.sk účinné od 01.07.2025.

Prevádzkovateľ obchodu www.skobchod.sk:
Spoločnosť: Ing. Rastislav Baroň
Sídlo: Juračkova 12; 900 31 Stupava; Slovenská republika
Registrovaná: Okresný úrad Malacky č. ŽR 102-23266
IČO: 36978752
IČ DPH: SK1038871240

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
  • Nákup v internetovom obchode www.e-baronovci.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť nasledujúcimi VOP.
    § Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s VOP.
    § Predávajúci: spoločnosť Ing. Rastislav Baroň; Juračkova 2202/12; 900 31 Stupava, registrácia OU MA č ŽR 102-23266; IČO 36978752, IČ DPH SK1038871240.
    § Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    § Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu www.skobchod.sk.
  1. OBJEDNÁVANIE TOVARU
  • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu e-baronovci.sk.
    § Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode § Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a následne po overení objednaného tovaru obdrží potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre neho tovar zarezervovaný. Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.
    § Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    § Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
  • Každá objednávka musí obsahovať:
    § Meno kupujúceho
    § Poštovú adresu pre doručenie tovaru
    § Telefonické číslo alebo email
    § Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
    § Počet kusov z každej položky tovaru
    § Dátum vystavenia objednávky
    § Spôsob úhrady za tovar
    § Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
  • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
    § IČO, DIČ a v prípade plátcu DPH aj IČ DPH
    § Kontaktnú osobu a telefón
    § Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
  • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii ako nakupovať
  1. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
  • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

Pred prevzatím tovaru:
§ bankovým prevodom
Pri prevzatí tovaru:
§ kuriérnou dobierkou

  • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
    § V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    § Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode www.skobchod.sk.
    § Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
  1. DODACIE PODMIENKY
  • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou alebo kuriérom).
    § Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru do 2 dní od prijatia platby na účet predávajúceho.
    § V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu.
    § V prípade za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške 10,- EUR.
  1. VRÁTENIE TOVARU
  • Kupujúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 20 zákona č. 108/2024 Z.z. Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy písomne alebo elektronickou poštou na adrese obchod@skobchod.sk. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom" obchode. Prosíme zákazníkov aby rešpektovali, že odskúšanie neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
    § Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, a to v lehote 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie kupujúci v odstúpení od kúpnej zmluvy. Tovar musí byť v pôvodnom stave, nesmie byť použitý, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, originálu dokladu o kúpe tovaru, záručného listu a návodu atď. Tovar doporučujeme kupujúcim vracať v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho bezpečná preprava k predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť, za poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne zabaleného tovaru.
    § V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí dodávateľovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti dodávateľ kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo je časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý začatý deň od prevzatia tovaru do odovzdania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v zákonnej lehote 15 dní.
    § Ak tovar zodpovedal popisu na stránkach internetového obchodu a nebol chybný, náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť.
  1. REKLAMÁCIE
  • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    § Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    § Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, pokiaľ možno v originálnom obale.
    § Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné.
    § Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    § Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
    § Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.
  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
  • Kompletné informácie o ochrane osobných údajov nájdete v sekcií Ochrana osobných údajov.